Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Salut!!!

Τελικά όντως είμαι πολύ απρόβλεπτη... αφού και εγώ ξαφνιάζομαι μερικές φορές...

Ποιός θα το φανταζόταν οτι ένα κοινό απόγευμα Κυριακής καθώς ατένιζα τις πολυκατοικίες από το παράθυρο, θα μου καρφωνόταν η ιδέα να δημιουργήσω ένα blog. Απίστευτα πράγματα!!

Η αλήθεια είναι οτι από καιρό το σκεφτόμουν αλλά να λίγο η έλλειψη χρόνου, η καθημερινή ρουτίνα, η βαρεμάρα το ανέστειλαν...όχι πως τώρα όλα αυτά έχουν εξαλειφθεί όχι όχι...απλά επιτέλους πήρα την απόφαση.

Από την άλλη πάντα ήθελα να έχω ένα δικό μου χώρο να εκφράζομαι (χωρίς περιορισμούς..) και επειδή στα προφορικά δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά επέλεξα το δρόμο της γραπτής έκφρασης.

Αρχικά σκεφτόμουν να γράφω μόνο για μουσική κάτι που ήθελα γενικώς να κάνω (μακρινό όνειρο πλέον...πολύ μακρινό) αλλά επειδή γίνομαι λίγο ως και πολύ επικίνδυνη όταν συζητάω για μουσικά ζητήματα αποφάσισα να εγκαταλείψω εν μέρη αυτή την ιδέα... για την δική σας σωματική ακεραιότητα και την δική μου ψυχική ηρεμία... (πλάκα κάνω).

Και να λοιπόν που βρεθήκαμε εδώ... με τις σκέψεις και τις ιδέες μας...τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες μας... 

Καλή αρχή λοιπόν...

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή λοιπόν μικρή!!!
    p.s.Νο1 Και εγώ ατενίζω τις πολυκατοικίες! Εχει πολυ πλακα να κά8εσαι, ειδικά τα κρύα γαλαζομώβ απογεύματα, και να συλλογίζεσαι για το τι συμβαίνει..
    p.s.No2 Είναι πολυ τύχερο αυτο το blogaki τελικά..ειναι το 1ο σχόλιο που αφήνω ποτέ σε blog!!:P xαxαxα

    ΑπάντησηΔιαγραφή