Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Ανεξάρτητη Παπουτσοκατάσταση..

Τι να πω.. τι να πρωτοπω- αυτό τον καιρό έχω φάει φλασιά με αυτές τις δισκάρες-καλά γενικά αυτό τον καιρό έχω ξεθάψει και έχω ξανανακαλύψει τους!!μουσικούς θησαυρούς. Μετά από 2 χρόνια σκληροπυρηνικής post-punk και protogoth (δικός μου όρος για να ξεχωρίσω την ποιοτική goth από την εμπορική-στυλ protopunk :p) μουσικής αποφάσισα να στραφώ σε ένα είδος που μέχρι τώρα είχα παραμελήσει κάπως- (είχε θαφτεί κάτω από τις μαύρες vinyl αρβύλες)- μιλάω για indie και shoegaze.
Βέβαια φταίει και η άνοιξη..αυτό που το πάτε.. χθες στο δρόμο της επιστροφής για την hometown τρελάθηκα να βλέπω ανθισμένα δέντρα και λουλούδια παντού εεε τώρα φταίω εγώ που έχω κατενθουσιαστεί?
Έλιωσαν(λιώνουν και θα λιώσουν) αυτό τον καιρό στα αυτιά μου τα εξής:
-Animal Collective-Merriweather Post Pavilion (φυσικά)
-The Pains of Βeing Pure at Ηeart- το ομώνυμο (άλλωστε ένα το έχουν - παίζει να το έχω ακούσει και καμιά δεκαριά φορές ως τώρα.. δεν το χορταίνω)
- Bat for Lashes- Two Suns (ουδέν σχόλιο για το συγκεκριμένο- άλλη φάση)
- Galaxie 500-Today
-Jesus and Mary Chain-Psychocandy
-The Horrors-Primary Colours (τι κάνατε αυτού βρε αλήτες..χαχαχα :p)
- Felt-Crumbling the Antiseptic Beauty (ok ok ok)
- Radio Dept.-Lesser Matters και Pet Grief
- Beach House- Teen Dream (καταπληκτικό από την αρχή μέχρι το τέλος)
- My Bloody Valentine-Loveless
-Slowdive-Souvlaki
και άλλα + - άπειρα πράγματα..
"I don't mean to seem like I care about material things, like a social status, I just want four walls and adobe slats, for my girls"
θυμίζει το από κάτω λίγο "when in this charming man..this charming man" λατρεύουμε φυσικά smiths και mozza.. μας αρέσουν και τα 2 όμως.. :p!!!!!

2 σχόλια:

  1. Έτσι! Σωστή λίστα :)

    Μη ξεχνάς και το καινούριο Radio Dept., απίστευτος δίσκος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης να ακούσεις(αν δεν το χεις κανει ήδη) αυτά που ειναι στην ιδια "shoegaze" indie φάση:
    ride-nowhere
    spacemen 3- playing with fire
    lush-split
    black tambourine-complete recordings
    yo la tengo-I can hear the heart beating as one
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή