Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

30's

Το ανακάλυψα πρόσφατα.. στο soundtrack της Amelie και είπα να επεκτείνω λίγο τις γνώσεις μου για εκείνες τις εποχές..πάντα μου άρεσε ο ήχος της μουσικής εκείνων των χρόνων.. βγάζει μια αθωότητα και μια νοσταλγία.. Αποφάσισα να σας αφιερώνω (αν και πρέπει να ξέρετε ότι δεν μου αρέσει να αφιερώνω τις μουσικές μου.. ναι είμαι παρά πολύ εγωίστρια σε αυτό το ζήτημα..δεν ξέρω γιατί..πάντως δεν έχει να κάνει με τους άλλους..ίσως με αυτό που βρίσκεται μέσα στο κεφάλι μου..τεσπα θα αναλύσουμε αυτό το ζήτημα κάποια άλλη στιγμή ίσως..) να σας αφιερώνω λοιπόν κάθε τόσο μια ανακάλυψή μου από εκείνο το μουσικό παρελθόν...
To "Guilty" κυκλοφόρησε το 1931. Η μουσική γράφτηκε από τον Richard A. Whiting (Ukelele Lady, Some Sunday Morning) και τον Harry Akst (Baby Face) και οι στίχοι από τον Gus Kahn, o οποίος έχει γράψει τους στίχους για πολλά δημοφιλή τραγούδια εκείνης της εποχής όπως και του πολύ αγαπημένου μου "Dream a Little Dream of Me" (και η εκτέλεση των Mamas and the Papas είναι απλά υπέροχη..) καθώς και των επίσης καταπληκτικών "I'll See You in My Dreams", "My Baby just Cares for Me" και "Love Me or Leave Me".
Από κάτω έχω την έκδοση που υπάρχει και στο soundtrack της ταινίας.. αυτή του Al Bowlly (δημοφιλής Άγγλος τραγουδιστής των 30's) συνοδευόμενος από τον Roy Fox and his Orchestra, η οποία κυκλοφόρησε στις 2 Δεκεμβρίου του 1931. Άλλες ηχογραφήσεις έγιναν από τiς Μargaret Whiting (κόρη του Richard) το 1946 (μια από τις εκτελέσεις που έκαναν το τραγούδι αρκετά δημοφιλές στο κοινό),Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Ruth Etting κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου