Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Καλή χρονιά σε όλους λοιπόν...

Η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα από τις φετινές γιορτές. Ούτε πότε ήρθαν ούτε πότε τελείωσαν. Δεν φταίνε οι γιορτές για αυτό..ίσα ίσα ο καταναλωτισμός ,οι πανικόβλητοι άνθρωποι στους δρόμους αλλά και οι γελοίες εκδηλώσεις από κρατικούς φορείς μας επέβαλαν το πνεύμα των Χριστουγέννων. Απλά εγώ ήμουν στον κόσμο μου... σε έναν εναλλακτικό κόσμο που είχα να επισκεφθώ καιρό και απορώ γιατί τον εγκατέλειψα τότε...anyway!

Αφήσαμε πίσω το 2009...μια χρόνια για την οποία όσους ρωτώ όλο αρνητικά σχόλια ακούω. Για μένα το 2009 μπορώ να πω ότι ήταν γλυκόπικρο. Ήταν μια χρονιά "ξεκαθαρίσματος" (άφησα πίσω γεγονότα, νοοτροπίες και πρόσωπα).Ήταν μια χρονιά με την οποία ολοκληρώθηκε ο προσωπικός μου "μεσαίωνας" και επιτέλους έκανα ανακωχή με τον εαυτό μου. Αυτή ήταν η πικρή της πλευρά.

Είχε όμως και μια γλυκιά πλευρά κυρίως προς το τέλος της. Μου έδωσε την ευκαιρία να τολμήσω πράγματα. Να γίνω λίγο πιο "αναρχική" (στα δικά μου πλαίσια..). Ανακάλυψα περισσότερο την αξία των βιβλίων και ιδιαίτερα της μουσικής και το σημαντικότερο γνώρισα καλύτερα τα άτομα τα οποία περιβάλλουν την καθημερινότητα μου.

Τελικά δεν ήταν και τόσο άσχημο το 2009 όσο μου φαινόταν...εύχομαι το 2010 να είναι όχι πιο αισιόδοξο αλλά πιο ρεαλιστικό.. ναι αυτή είναι η σωστή λέξη.. πιο ρεαλιστικό με μια χροιά μαγείας όμως.. αντιφατικά πράγματα!


1 σχόλιο:

  1. Οντως και εγω υποστηριζω απειρα αυτο που λες..και το πιστευω!
    Ρεαλισμος...
    Πρεπει καποια στιγμη να βγει και αυτο το μαγικο αστερι απ το αντιφατικο αυτο καπελο με τα υπολοιπα τρικ(βλεπε ονειρα,φαντασια,λογια,κτλ)
    Οντως εχεις δικιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή