Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Ακούγοντας το Requiem του Mozart… [Requiem Mass in D minor (K. 626)]

Ξυπνώντας σήμερα το πρωί ένιωσα την μεγάλη επιθυμία να ακούσω αυτό το αριστούργημα. 

Το Requiem αποτελεί το τελευταίο έργο του Mozart.΄Εχει μείνει ημιτελές καθώς κατά την συγγραφή του ο μεγάλος συνθέτης πέθανε. Όπως και ο ίδιος έγραψε στον πατέρα του κάποτε.. “η ιδέα του θανάτου με παρηγορεί περισσότερο απ’ ό,τι με φοβίζει” και αυτό φαίνεται στην τελειότητα του Requiem που κατά την γνώμη μου όντως νικάει τον θάνατο.

Το κείμενο του έργου είναι γραμμένο στα λατινικά..ναι μην μου ζητήσετε να το μεταφράσω, θετική κατεύθυνση ήμουν..άλλωστε τα λόγια σε τέτοια έργα δεν έχουν σημασία η μουσική από μόνη της είναι τόσο ανυψωτική που επισκιάζει τα πάντα.

Οι στίχοι από το αγαπημένο μου μέρος στο Requiem που όσες φορές και αν το ακούσω μου προκαλεί την ίδια ανατριχίλα, ενθουσιασμό και συγκίνηση.

Lacrimosa
Lacrimosa dies illa, qua resurget ex favilla judicandus homo reus.
Huic ergo parce, Deus, pie Jesu Domine, dona eis requiem ! Amen !

Και για να το ακούσετε: Lacrimosa - http://www.youtube.com/watch?v=swkT07TP-mo

Προτείνω φυσικά να ακούσετε όλο το έργο..άλλωστε στην κλασσική μουσική (και γενικά σε κάθε είδους μουσική) καλό είναι να αποφεύγονται τα αποσπάσματα διότι χάνεται όλη η μαγεία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου