Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

My Blueberry Day...

Σήμερα έβαλα ξανά τζιν ύστερα από μια αποχή 6 μηνών.. (τα είχα βαρεθεί ρε παιδί μου..) το οποίο μου έπεφτε κιόλας αρκετά.. κάτι που με χαροποίησε στην αρχή γιατί σημαίνει ότι έχω χάσει κιλά αλλά μετά με τσάτισε γιατί δεν κρατιόταν… τεσπά. Βρήκα και τα starakia .. όμορφα. Θα ήθελα να αράξω όλη μέρα στα σκαλάκια στην Γεροκωστοπούλου με ακουστικά στα αυτιά και μουσικούλα... και να περνάει η ώρα και εγώ να κοιτάω τον ουρανό..πολύ θα μου άρεσε.. έχει ωραία μέρα σήμερα..συννεφιά.. με την αφρικανική σκόνη πάνω από τα κεφάλια μας.. και ύστερα άντε και κανά βιβλίο…

Καλά ακόμα νυστάζω..pfff..

***Tι θυμήθηκα το άτομο.. the jennifers έχετε ακούσει..?? το τραγουδάκι το είχα ανακαλύψει σε μία compilation (pilgrim) με τα indie tracks που είχαν κυκλοφορήσει το 1992 την έχω κρατήσει την συλλογή όποιος θέλει..

Just got back today

compilation

"We heard the rain on the window
Like a sinful waste of time
We heard the sirens' wailing
Like the world had lost its smile
We spend our days together
Hiding far from everything
Oh we knew it was over
When the summer turned to spring

All the words we said
All the time we spent
Does it mean nothing
Does it mean nothing"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου